Friday, October 22, 2010

沖縄!

これは沖縄の記憶!









I went to 沖縄 in May-June this year. 沖縄 is such a beautiful place! I like all the spots we went! I must write a post in 日本語 later about 沖縄! I made my decision to study 日本語 in there~ The culture of Japan is worth to learn and I am so willing to learn as well! =]
Hope the exchange rate of Yen can be lowered next year so that my family and I can travel there! and I can speak 日本語 a bit in 日本by that time! =]

5 comments:

  1. いいですね!
    I see.
    I am sure you will be able to explain your trip in Japanese in this year :) We actually study how we will describe in February!!

    I also hope the exchange rate of yen will be lowered since I will be going back during the Chirstmas break ;)

    ReplyDelete
  2. ウォリスさん:
    天氣すだらしいね。

    せんせい:
    rate of yen will be lowered ?
    ほんとですか。
    すだらしいもですね。

    ReplyDelete
  3. Mmmm
    I don't think it is going to be lowered...
    I wish.. I hope..
    お願(ねが)い!!!

    ReplyDelete
  4. こんにちは、私はアメリカのコロンビア大学の一ねんせいです。
    沖縄はほんとうにすごいですね!言語がまったくことなりますね?すてきなビーチがありますね。ビーチへいきましたか?

    ReplyDelete
  5. 私も沖縄に行ったことがありました。おもしろいところです。私も上から四枚目の写真と同じところで写真をとりました!

    ReplyDelete